Tomer Cohen

<a href="http://tomercohen.com">Blog lives here</a>

איך יודעים שאנחנו נחשבים לקוחות "טובים" בחברת הסלולר?

with 4 comments

כשמקבלים הודעה ב־SMS בזו הלשון:

מזל טוב! לכבוד יום השנה להצטרפותך ל orange, דבר מחר חינם ברשת בארץ

הייתי מעדיף עוגה או משהו. לקבל הודעה כזו זה לזרוע מלח על הפצעים; אז מה אם הסלפון* ענתיקה ואין זמן לרדוף אחרי מבצעים משתלמים.


* סלפון – הלחם של סלולר וטלפון.

מודעות פרסומת

Written by Tomer Cohen

מאי 12, 2007 בשעה 23:00

פורסם בכללי

4 תגובות

Subscribe to comments with RSS.

  1. במשך תקופה קצרה זכיתי לקבל למכשירי הסלולר שלי מיני פרסומות ב-SMS.
    שיחה עם נציג השירות של אורנג' הפסיקה את המפגע.
    אתה מוזמן לנסות את זה (אם ההודעה מטרידה אותך כמובן).

    האא… כמעט ושכחתי… מזל טוב 😉

    dok2

    מאי 13, 2007 at 2:48

  2. מסרוני זבל? זה אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות עם קו סלולרי חדש (לפעמים איכשהו חוזרים לקבל את אותן הודעות זבל, ויש לא מעט "עצמאיים" שמציקים).

    פה המצב היה שונה – חברת הסלולר מיוזמתה שלחה הודעה, שמציין את המאורע, והזמינה "להתפרע" על חשבונה. בירור עם המוקד אכן אישר את מקור ההודעה.

    תומר

    מאי 13, 2007 at 2:56

  3. דווקא נשמע טוב.
    אני אפילו לא קיבלתי הודעת מזל טוב על הצטרפותי לפני 5 שנים אליהם. 🙂

    Nevo

    מאי 13, 2007 at 8:42

  4. * באמת אומרים cell-phone . 🙂

    שלוליה

    מאי 22, 2007 at 5:03


להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: